Selskabslokaler
Fejr livets store øjeblikke i vores smukke omgivelser med udsigt over Egå Marina kun et stedkast fra Aarhus. Vores selskabslokaler egner sig til alt fra 20-150 personer – alle med udsigt over marinaen.
Uanset om det drejer sig om fødselsdag, barnedåb, konfirmation, bryllup, mindehøjtidelighed eller blot en hyggelig familiesammenkomst. Intet arrangement er for småt eller stort.
Vores team består af erfarne selskabskoordinatorer, dygtige kokke og smilende tjenere, der sørger for uforglemmelige selskaber. Med en kombination af brancheerfaring og passion for vores arbejde, er vi klar til et skabe et mindeværdigt arrangement efter jeres ønsker, idéer og drømme.
Fra første planlægningsfase til den sidste gæst forlader lokalet, er kvalitet i fokus. Vores mål er at skabe en atmosfære, hvor I og jeres gæster kan slappe af og nyde øjeblikket.
Typiske spørgsmål
Vi anbefaler, at booke selskabs- og festlokaler i god tid. Særligt i april og maj, hvor vi ofte har konfirmationsbooking flere år ud i fremtiden. I er altid velkomne til at kontakte os for at høre, om vi har ledige lokaler.
Du må som udgangspunkt ikke selv medbringe egne drikkevarer. Vi tilbyder et bredt udvalg af drikkevarer herunder øl, vin og alkoholfrie alternativer. Vi imødekommer gerne specifikke ønsker
Vores dygtige kokke ønsker altid at imødekomme jeres ønsker til menuen. Der kan forekomme merpris alt.
Vi bestræber os på at imødekomme alle allergener, intolerancer og kostpræferencer samt vegetariske og veganske ønsker. Husk at nævne ved booking.
Selskabs- og festlokaler: Alle lokaler med udsigt over marinaen med plads til 20 – 150 gæster.
Terrasse: Nyd velkomstboblerne og den friske luft på vores solrige terrasse.
Beliggenhed: Kun et stedkast fra Aarhus på Egå marina i naturskønne omgivelser.
Tætliggende legeplads: Til alle selskabets legebørn.
Gratis parkering: Bekymringsfrit besøg for alle dine gæster med gratis parkeringsmuligheder lige ved døren.
Handicap- og kørestolsvenlighed: Handicapvenlige toiletter og kørestolsadgang i stueetagen.
AV-udstyr: Projektor, lærred, mikrofoner mm.
WiFi: Hurtig og pålidelig internetadgang.
Afbestilling af arrangement og ændringer af antal gæster
– Afbestilling af arrangement på 10 personer og derover skal ske skriftligt.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6 måneder før det bestilte arrangement betales 10% af bekræftede arrangementspris.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 30-90 dage før det bestilte arrangement betales 25% af afbestillingsprisen.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 15-30 dage før det bestilte arrangement betales 50% af bekræftede arrangementspris.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6-14 dage før det bestilte arrangement betales 75% af bekræftede arrangementspris.
– 0-5 dage før den fastlagte dato for selskabsarrangementet accepteres vederlagsfri ændring i gæsteantal på maksimum 5% i forhold til antallet, der er angivet ved bestilling. Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 0-5 dage før det bestilte arrangement betales 100% af bekræftede arrangementspris. Ved “no-show” betales der fuld pris for hele arrangementet.
– Endeligt gæsteantal afgives minimum 14 dage før det bestilte arrangement.
– Ved booking af arrangementer betales et depositum som debiteres den endelige regning.
– Ved evt. aflysning af arrangement tilbagebetales depositum ikke.
Prisreguleringer: Vi tager forbehold for prisændringer sker på markedsvilkår. Dette vil ske med rimelig varsel.
Minimumskuverter: Der opkræves for minimum 20 kuverter i små selskabslokaler og minimum 45 i store selskabslokaler medmindre andet aftales – skal fremgå af depositumsopkrævning.
I konfirmationssæsonen (april-maj) opkræves der for minimum 30 kuverter i små selskabslokaler og 50 kuverter i store selskabslokaler.
Vi samarbejder med Evarto, der er Danmarks største søgemaskine for selskabssteder