Barnedåb
Er det tid til at fejre en lille ny?
Lyse selskabslokalet med udsigt over havet – kun et stenkast fra Aarhus
i naturskønne omgivelser med tætliggende legeplads til alle størrelser
finder I vores fantastiske rammer til at fejre denne særlige dag
– uanset om det skal være højtideligt eller uformelt
Vi glæder os til at byde dig og dine kære velkommen!
Typiske spørgsmål
Vi anbefaler, at I booker selskabslokalet så tidligt som muligt i jeres planlægning. Vores selskabslokaler bookes til alle livets fester og derfor har vi ofte bookinger flere år frem. I er altid velkomne til at kontakte os og høre om vi er ledige datoer.
Til barnedåben tilbyder vi tre lækre menuvalg, som kan tilpasses efter jeres ønsker og sæson:
- Brunch buffet: En skøn og varieret buffet med alt, hvad man kunne ønske sig til en afslappet og hyggelig formiddag.
Den gode brunch buffet: En varieret buffet med skønne delikatesser og ekstra forkælelse til både store og små. - Frokostbuffet: En delikat frokost, hvor menuen skifter afhængigt af sæsonens bedste råvarer.
Uanset hvad I vælger, sikrer vi, at maden bliver tilpasset jeres præferencer og skaber den perfekte ramme for dagen.
Du må som udgangspunkt ikke selv medbringe egne drikkevarer. Vi tilbyder et bredt udvalg af drikkevarer herunder øl, vin og alkoholfrie alternativer. Vi imødekommer gerne specifikke ønsker.
Vi bestræber os på at imødekomme alle allergener, intolerancer og kostpræferencer samt vegetariske og veganske ønsker. Husk at nævne ved booking.
Selskabs- og festlokaler: Alle lokaler med udsigt over marinaen med plads til 20 – 150 gæster.
Terrasse: Nyd velkomstboblerne og den friske luft på vores solrige terrasse.
Beliggenhed: Kun et stedkast fra Aarhus på Egå marina i naturskønne omgivelser.
Tætliggende legeplads: Til alle selskabets legebørn.
Gratis parkering: Bekymringsfrit besøg for alle dine gæster med gratis parkeringsmuligheder lige ved døren.
Handicap- og kørestolsvenlighed: Handicapvenlige toiletter og kørestolsadgang i stueetagen.
AV-udstyr: Projektor, lærred, mikrofoner mm.
WiFi: Hurtig og pålidelig internetadgang.
I samarbejde med UNIQ Talent tilbyder vi følgende underholdning
Ansigtsmaling:
350 kr. i timen + 500 kr. i booking fee pr. maler (minimum 2 timers booking)
Værtinde i kostume (aktivere og laver lege med børnene)
300 kr. i timen + 500 kr. i booking fee (minimum 2 timers booking)
Danseundervisning i 30-40 min
1800 kr. pr. danser
Danseshow (10 min)
2000 kr. + 500 kr. i booking fee pr. danser
Hula hoop danser (25 min)
2000 kr. pr. danser + 500 kr. i booking fee
Afbestilling af arrangement og ændringer af antal gæster
– Afbestilling af arrangement på 10 personer og derover skal ske skriftligt.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6 måneder før det bestilte arrangement betales 10% af bekræftede arrangementspris.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 30-90 dage før det bestilte arrangement betales 25% af afbestillingsprisen.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 15-30 dage før det bestilte arrangement betales 50% af bekræftede arrangementspris.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6-14 dage før det bestilte arrangement betales 75% af bekræftede arrangementspris.
– 0-5 dage før den fastlagte dato for selskabsarrangementet accepteres vederlagsfri ændring i gæsteantal på maksimum 5% i forhold til antallet, der er angivet ved bestilling. Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster.
– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 0-5 dage før det bestilte arrangement betales 100% af bekræftede arrangementspris. Ved “no-show” betales der fuld pris for hele arrangementet.
– Endeligt gæsteantal afgives minimum 14 dage før det bestilte arrangement.
– Ved booking af arrangementer betales et depositum som debiteres den endelige regning.
– Ved evt. aflysning af arrangement tilbagebetales depositum ikke.
Prisreguleringer: Vi tager forbehold for prisændringer sker på markedsvilkår. Dette vil ske med rimelig varsel.
Minimumskuverter: Der opkræves for minimum 20 kuverter i små selskabslokaler og minimum 45 i store selskabslokaler medmindre andet aftales – skal fremgå af depositumsopkrævning.
For information om priser, prisoverslag eller en samlet pris bedes I kontakte os i løbet af ugen imellem kl. 09:00 – 15:00 enten på mail: booking@havrum.dk eller på telefon +45 86 22 82 50