Bryllup

Bryllup

Fejr jeres bryllup i naturskønne omgivelser et stenkast fra Aarhus

Vi tilbyder en uforglemmelig ramme til fejringen af jeres store dag med en smuk udsigt over havet og Egå Marina. Vores selskabslokaler kan tilpasses både højtidelige og uformelle fejringer, og vi sørger for, at alt bliver tilpasset jeres drømme og ønsker.
Uanset om I planlægger en intim sammenkomst eller en stor fest, skaber vi de perfekte omgivelser for en mindeværdig dag.

Vi glæder os til at byde dig og dine kære velkommen!


Faciliteter 
Selskabs- og festlokaler: Kun et stenkast fra Aarhus med plads til 20 – 150 gæster. 
Alle lokaler med udsigt over marinaen
Terrasse: Nyd velkomstboblerne og den friske luft på vores solrige terrasse
Tætliggende legeplads: Til alle selskabets legebørn
Gratis parkering: Bekymringsfrit besøg for alle dine gæster med gratis parkeringsmuligheder lige ved døren

Bryllup

Selskabslokale med udsigt over Egå Marina

KL. 18.00 – 01.00
Bryllupspakke

Bryllupspakke

1200,-
3-retters menu
Kaffe & sødt
Natmad
Drikkevarer ad libitum (øl, vand & vin)
Tilkøb

Reception

150,-
Velkomstbobler & snacks i 2 timer (kl. 15.00 – 17.00)

Kage

95,-
Bryllupskage eller kagetapas

Cocktailbar

300,-
Med egne bartendere i 4 timer

4-retters menu

95,-
Opgrader fra 3- til 4-retters menu
0-2 år: Gratis / 3-10 år: minus 50%
Book dit selskab

Book dit selskab

Skriv til os

Typiske spørgsmål

Vi anbefaler, at I booker selskabslokalet så tidligt som muligt i jeres planlægning. Vi har ofte bookinger flere år frem, når det gælder bryllupper i sommermånederne. I er altid velkomne til at kontakte os og høre om vi er ledige datoer.

Bryllupsmenu sammensættes altid ud fra sæsonens bedste råvarer og jeres ønsker. Menuen planlægges i tæt samarbejde mellem jer, vores køkkenchef og selskabskoordinator, så den bliver helt perfekt til jeres store dag. Vi tilpasser menuen efter jeres præferencer, og der kan være mulighed for merpris afhængig af de valgte retter og særlige ønsker.

Du må som udgangspunkt ikke selv medbringe egne drikkevarer. Vi tilbyder et bredt udvalg af drikkevarer herunder øl, vin og alkoholfrie alternativer. Vi imødekommer gerne specifikke ønsker.

Vi bestræber os på at imødekomme alle allergener, intolerancer og kostpræferencer samt vegetariske og veganske ønsker. Husk at nævne ved booking.

Selskabs- og festlokaler: Alle lokaler med udsigt over marinaen med plads til 20 – 150 gæster. 
Terrasse: Nyd velkomstboblerne og den friske luft på vores solrige terrasse.
Beliggenhed: Kun et stedkast fra Aarhus på Egå marina i naturskønne omgivelser.
Tætliggende legeplads: Til alle selskabets legebørn.
Gratis parkering: Bekymringsfrit besøg for alle dine gæster med gratis parkeringsmuligheder lige ved døren.
Handicap- og kørestolsvenlighed: Handicapvenlige toiletter og kørestolsadgang i stueetagen.
AV-udstyr: Projektor, lærred, mikrofoner mm. 
WiFi: Hurtig og pålidelig internetadgang.

Afbestilling af arrangement og ændringer af antal gæster 

– Afbestilling af arrangement på 10 personer og derover skal ske skriftligt.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6 måneder før det bestilte arrangement betales 10% af bekræftede arrangementspris.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 30-90 dage før det bestilte arrangement betales 25% af afbestillingsprisen.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 15-30 dage før det bestilte arrangement betales 50% af bekræftede arrangementspris.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6-14 dage før det bestilte arrangement betales 75% af bekræftede arrangementspris.

– 0-5 dage før den fastlagte dato for selskabsarrangementet accepteres vederlagsfri ændring i gæsteantal på maksimum 5% i forhold til antallet, der er angivet ved bestilling. Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 0-5 dage før det bestilte arrangement betales 100% af bekræftede arrangementspris. Ved “no-show” betales der fuld pris for hele arrangementet.

– Endeligt gæsteantal afgives minimum 14 dage før det bestilte arrangement.

– Ved booking af arrangementer betales et depositum som debiteres den endelige regning.

– Ved evt. aflysning af arrangement tilbagebetales depositum ikke.

Prisreguleringer: Vi tager forbehold for prisændringer sker på markedsvilkår. Dette vil ske med rimelig varsel.

Minimumskuverter: Der opkræves for minimum 20 kuverter i små selskabslokaler og minimum 45 i store selskabslokaler medmindre andet aftales – skal fremgå af depositumsopkrævning. I konfirmationssæsonen (april-maj) opkræves der for minimum 30 kuverter i små selskabslokaler og 50 kuverter i store selskabslokaler.

For information om priser, prisoverslag eller en samlet pris bedes I kontakte os i løbet af ugen imellem kl. 09:00 – 15:00 enten på mail: booking@havrum.dk eller på telefon +45 86 22 82 50