I EGÅ TÆT PÅ AARHUS

Brunchselskab

Ny en hyggelig brunch i solens første stråler

Forkæl dig selv med en dejlig brunchoplevelse, hvor smag og stemning går hånd i hånd. Nyd friskbrygget kaffe, sprøde croissanter, saftige frugter og andre lækre specialiteter – alt sammen i rolige omgivelser tæt på solens opgang.

Ved et bruncharrangement har I lokalet i 3 timer, og buffeten vil være tilgængelig i 2 timer, så der er god tid til at nyde maden og samværet med jeres gæster.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Brunchselskab (3 timer)

BUFFET ER TILGÆNGELIG I 2 TIMER

Den klassiske brunchbuffet

300,-
• Cremede scrambled eggs med sprødstegt bacon
• Fennikelpølse med strejf af anis og urter
• Ostebræt med to nøje udvalgte oste, sød chutney og radiser
• Yoghurt toppet med granola, chokolade og bær
• Koldrøget laks med rygeostecreme og saltet agurk
• Sæsonens frugt – skåret melon og sprøde vindruer
• Amerikanske pandekager med bærcoulis og ahornsirup
• Chokoladebrownie med hvid chokoladecreme og syltede bær
Serveres med et udvalg af hjemmebagte surdejsrundstykker, teboller, mørkt rugbrød samt pisket smørt

Den eksklusive brunchbuffet

400,-
• Velkomstbobler
• Brunchpølser med ramsløg serveret med aioli mayo
• Sprøde vafler med lufttørret Serranoskinke og trøffelmayo
• Alle serveringer fra den klassiske brunch
Tilkøb

Velkomstbobler

80,-
Moscato d’Asti eller Charles Bailly Blanc de Blancs Brut

Drikkevarer ad libitum

225,-
Velkomstbobler, vin, øl, vand, kaffe, the & juice

Kaffe, the & juice ad libitum

125,-

Kage til kaffen

50,-

Ekstra tid

50,-
Kuvertpris pr. ekstra time – ekslusiv drikkevarer
0-2 år: Gratis / 3-10 år: minus 50%
Book dit selskab

Book dit selskab

Skriv til os

Typiske spørgsmål

Vi anbefaler, at I booker selskabslokalet så tidligt som muligt i jeres planlægning. Vores selskabslokaler bookes til alle livets fester og derfor har vi ofte bookinger flere år frem. I er altid velkomne til at kontakte os og høre om vi er ledige datoer.

Du må som udgangspunkt ikke selv medbringe egne drikkevarer. Vi tilbyder et bredt udvalg af drikkevarer herunder øl, vin og alkoholfrie alternativer. Vi imødekommer gerne specifikke ønsker.

Vi bestræber os på at imødekomme alle allergener, intolerancer og kostpræferencer samt vegetariske og veganske ønsker. Husk at nævne ved booking.

Selskabs- og festlokaler: Alle lokaler med udsigt over marinaen med plads til 20 – 150 gæster. 
Terrasse: Nyd velkomstboblerne og den friske luft på vores solrige terrasse.
Beliggenhed: Kun et stedkast fra Aarhus på Egå marina i naturskønne omgivelser.
Tætliggende legeplads: Til alle selskabets legebørn.
Gratis parkering: Bekymringsfrit besøg for alle dine gæster med gratis parkeringsmuligheder lige ved døren.
Handicap- og kørestolsvenlighed: Handicapvenlige toiletter og kørestolsadgang i stueetagen.
AV-udstyr: Projektor, lærred, mikrofoner mm. 
WiFi: Hurtig og pålidelig internetadgang.

Afbestilling af arrangement og ændringer af antal gæster 

– Afbestilling af arrangement på 10 personer og derover skal ske skriftligt.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6 måneder før det bestilte arrangement betales 10% af bekræftede arrangementspris.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 30-90 dage før det bestilte arrangement betales 25% af afbestillingsprisen.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 15-30 dage før det bestilte arrangement betales 50% af bekræftede arrangementspris.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 6-14 dage før det bestilte arrangement betales 75% af bekræftede arrangementspris.

– 0-5 dage før den fastlagte dato for selskabsarrangementet accepteres vederlagsfri ændring i gæsteantal på maksimum 5% i forhold til antallet, der er angivet ved bestilling. Herefter opkræves fuld kuvertpris for udeblevne gæster.

– Ved afbestilling af hele selskabsarrangementet 0-5 dage før det bestilte arrangement betales 100% af bekræftede arrangementspris. Ved “no-show” betales der fuld pris for hele arrangementet.

– Endeligt gæsteantal afgives minimum 14 dage før det bestilte arrangement.

– Ved booking af arrangementer betales et depositum som debiteres den endelige regning.

– Ved evt. aflysning af arrangement tilbagebetales depositum ikke.

Prisreguleringer: Vi tager forbehold for prisændringer sker på markedsvilkår. Dette vil ske med rimelig varsel.

Minimumskuverter: Der opkræves for minimum 20 kuverter i små selskabslokaler og minimum 45 i store selskabslokaler medmindre andet aftales – skal fremgå af depositumsopkrævning.

For information om priser, prisoverslag eller en samlet pris bedes I kontakte os i løbet af ugen imellem kl. 09:00 – 15:00 enten på mail: booking@havrum.dk eller på telefon +45 86 22 82 50